Translate

středa 16. prosince 2015

Patchwork a betlémy ve Zvoli

V sobotu jsem přijala pozvání Klárky Šebkové na neformální párty na výstavě patchworku a betlémů ve Zvoli, ve firmě Intebo Šebek. Moc ráda jsem kolegyně z BPK viděla ještě před Vánoci. Ani jsem se před úprkem na autobus zpátky domů neměla čas se všemi rozloučit – takže: Milé kolegyně, do příštího roku vám všem přeji nejen hodně lásky a zdraví, ale i mnoho inspirace, nitě ať se moc netrhají, jehly nelámou a látky netřepí!

A co je vlastně ve Zvoli až do 20. prosince 2015 k vidění?

Papírové betlémy, nalepené na překližce, ze které se pak vyřezávají pilkou – autorem je Alois Kroupa (člen Spolku českých betlemářů), doplněné prodejnými vánočními dekoracemi. Zároveň jsou tu v prodeji další výrobky – originální ubrusy, chňapky, zástěry, ozdobná mýdla, korálkové výrobky, pletené a háčkované výrobky... Pro sebe jsem si například ulovila naprosto luxusní pletené ponožky od Hanky Fronové...





























A hlavně je v tu vystaveno několik krásných quiltů – moderních i klasických – od různých autorek z BPK.
Hned u vchodu na návštěvníky čeká kolekce soutěžních miniquiltů, pro které hlasují návštěvníci výstavy. Vyhlášení soutěže jsem připomínala ZDE.







Žádné komentáře:

Okomentovat