Translate

pondělí 16. ledna 2017

Pochlubte se v pondělí

S dnešním link-upem přicházím opravdu za pět minut dvanáct (před pondělní půlnocí)... To je tak – byla jsem dneska poprvé po třech týdnech v práci (nejdřív dovolená, pak synovo neštovice) a kolegové usoudili, že jsem se doma určitě děsně nudila a schovali mi nějakou práci... :) Když jsem pak večer přišla domů a zasedla k večeři, přišla SMS od kamarádky, sedíme naproti v restauraci, přijď... No to se nedá odmítnout :)



Ale i tak – pochlubte se, co jste ušili (či jinak vytvořili) během uplynulého týdne a hlavně víkendu!

Pokračovala jsem v mystery quiltu od Bonnie Hunter En Provence! Představte si, že některé už mají došito... Mám zatím 12 bloků ze 16, ono to půjde... Zatím poslední link-up ZDE.



Brzo se také musím pustit do dvou projektů, které budou vystavovány na PPM. Sice jsem se loni zařekla, že tentokrát se zúčastňovat nebudu... Jenže to pak někdo na setkání BPK řekne: "Nikdo už nechce šít tento projekt? Zbyly tu tři sady látek..." Tak jo.






2 komentáře:

  1. Bloček vypadá krásně, tvoje žlutá je taky zářivá, jaké budou ty spojovací hvězdy?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky - taky se mi to líbí. Spojovací hvězdy budou růžové, v podstatě jsem se držela návodu :)

    OdpovědětVymazat